Ми працюємо з понеділка по п'ятницю з 9.00 до 18.00 і в суботу з 10.00 до 17.00. В інший час приймаємо інтернет-замовлення, які обробляються в робочий час.
Якщо на сайті вказано, що товару немає на складі, то ви можете звернутися до менеджера-консультанта за телефоном +38 098 765 43 21 або за іншими номерами з розділу Контакти. Він вас зорієнтує за термінами поставок або допоможе підібрати аналог.
Також доступна система автоматичного повідомлення про надходження товару на склад. Для цього натисніть кнопку Повідомити про наявність на сторінці товару і як тільки бажаний товар надійде на склад, вам на електронну пошту прийде лист-повідомлення.
На даний час менеджер може обслуговувати іншого клієнта, проводити технічні консультації та здійснювати контроль відвантаження товару. У нас також можливі «години пік», коли всі консультанти зайняті. Просимо вас залишатися на зв'язку і менеджер відповість, як тільки у нього буде така можливість.
Реєстрація дозволяє вам зберігати історію покупок, брати участь в дисконтній програмі і отримувати регулярні тематичні розсилки. Реєструватися чи ні, повністю ваше право.
Так. Ви можете оформити швидке замовлення без надання докладних контактних даних. Для цього необхідно натиснути кнопку Швидка покупка на сторінці обраного товару. Однак, для того щоб ми могли зв'язатися з вами, все-таки необхідно залишити хоча б своє ім'я і номер контактного телефону.
Якщо вас цікавить замовлення декількох товарів, то додавайте їх в кошик, і на етапі оформлення замовлення система запропонує вам Купити без реєстрації. Залишиться тільки заповнити кілька полів з контактною інформацією (мінімальні дані), які необхідні для коректної обробки замовлення.
Для того щоб отримувати розсилку, вам необхідно зайти в свій Особистий кабінет. Для цього авторизуйтеся на сайті під своїм логіном і секретним паролем. Зайдіть в свій профіль. В Налаштуваннях керування розсилками виберіть цікаву для вас тематику. Натисніть кнопку Підписатися. Все, ви підписані.
Також доступна більш проста форма реєстрації на розсилку — в нижній частині екрана введіть свій e-mail у відповідне поле і натисніть кнопку Підписатися.
Перше, що вам треба зробити, це перевірити ще раз уважно список замовлення і фактичне отримання. Якщо є нестиковки, то набрати менеджера, який приймав замовлення і здійснював відвантаження. Далі визначається, на якому етапі сталася помилка, і вона усувається. У будь-якому випадку ми вирішимо ситуацію, що виникла.