Skip to main content

Гарантії

Гарантія поширюється на всі вироби і становить 12 місяців з моменту продажу та реєстрації гарантійного талона (виняток є товар, у гарантії якого вказано інший термін).

Гарантійні терміни на обладнання виробника Hikvision

1 рік

  • Аксесуари
  • Лінійка EZVIZ
  • Готові комплекти KIT
  • Комутатори серії VALUE
  • Турнікети

2 роки

  • Контроль доступу
  • Сигналізація та лінійка AX PRO
  • Монітори
  • Мережеві та цифрові відеореєстратори
  • IP та HD камери *
  • PTZ камери та клавіатури
  • Відеоінтеркоми
  • Комутатори серії PRO та ULTRA

3 роки

  • Тепловізійне обладнання
  • Проектна лінійка

Гарантійні терміни на обладнання виробника Dahua

1 рік

  • Аксесуари
  • Лінійка IMOU
  • Готові комплекти KIT
  • Лінійка Cost Effetive (IP камери, NVR, Switch)

2 роки

  • Контроль доступу
  • Монітори
  • Мережеві та цифрові відеореєстратори
  • IP та HDCVI камери
  • PTZ камери ** та клавіатури
  • мережеве обладнання
  • Відеоінтеркоми

3 роки

  • Тепловізійне обладнання
  • Проектна лінійка

    * Гарантія на камери 1-ої лінійки: камери EasyIP 1.0 Plus, mini WiFi камери, WiFi камери – 1 рік
    ** Гарантія на механіку (механізми, приводи тощо) – 1 рік

Гарантійне зобов'язання дає право Покупцю на гарантійне обслуговування протягом зазначеного терміну у випадках, якщо його працездатність порушується внаслідок заводського дефекту та Покупцем не порушені умови зберігання, транспортування, введення в експлуатацію та власне експлуатації виробу.

Як відбувається гарантійний ремонт та які терміни?

Гарантійне обслуговування здійснюється за наявності оригіналу заповненого гарантійного талона з печаткою фірми-продавця. Транспортування несправного виробу до сервісного центру відбувається за рахунок Покупця. Термін виконання гарантійного обслуговування залежить від складності ремонту, але не більше ніж 30 днів. У разі неможливості ремонту потужностями власного сервісного центру вироби відправляються на ремонт фірмі-виробнику. У такому разі Покупцеві надається у тимчасове користування обладнання з аналогічними характеристиками, яке він по закінченні ремонту зобов'язаний повернути. При цьому він несе повну відповідальність за довірений йому виріб. Якщо товар може бути відремонтований, він узгоджено з Покупцем може бути замінений на аналогічний. Для заміни товару у цьому випадку необхідно надати товар у повній комплектації,

Важливо: Виробник не несе гарантійних зобов'язань у таких випадках:

  1. Відсутності гарантійного талону чи акту виконаних робіт;
  2. Порушення споживачем пломб, серійних номерів виробника;
  3. відсутність повної комплектації виробу;
  4. Наявність механічних ушкоджень;
  5. Наявність усередині виробу сторонніх предметів, рідин, комах, бруду тощо;
  6. наявність втручань, при виконанні ремонтних робіт самостійно, або представниками інших фірм;
  7. Ушкодження, спричинені стихією, пожежею, побутовими факторами, зовнішнім впливом, випадковими зовнішніми факторами (викид напруги в електричній мережі вище за норму, гроза та ін.), а також порушенням правил встановлення або експлуатації виробу;
  8. відсутність захисного заземлення обладнання під час експлуатації;
  9. Пошкодження, спричинені використанням нестандартних витратних матеріалів, адаптерів та запчастин.
Системи відеоспостереження Відеоспостереження Пожежна безпека Охоронні системи

Заповніть дані та наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.

Всі права захищені. Сайт розроблений рекламною агенцією UKR-WEB