Гарантії
Гарантія поширюється на всі вироби і становить 12 місяців з моменту продажу та реєстрації гарантійного талона (виняток є товар, у гарантії якого вказано інший термін).
Гарантійні терміни на обладнання виробника Hikvision
1 рік
- Аксесуари
- Лінійка EZVIZ
- Готові комплекти KIT
- Комутатори серії VALUE
- Турнікети
2 роки
- Контроль доступу
- Сигналізація та лінійка AX PRO
- Монітори
- Мережеві та цифрові відеореєстратори
- IP та HD камери *
- PTZ камери та клавіатури
- Відеоінтеркоми
- Комутатори серії PRO та ULTRA
3 роки
- Тепловізійне обладнання
- Проектна лінійка
Гарантійні терміни на обладнання виробника Dahua
1 рік
- Аксесуари
- Лінійка IMOU
- Готові комплекти KIT
- Лінійка Cost Effetive (IP камери, NVR, Switch)
2 роки
- Контроль доступу
- Монітори
- Мережеві та цифрові відеореєстратори
- IP та HDCVI камери
- PTZ камери ** та клавіатури
- мережеве обладнання
- Відеоінтеркоми
3 роки
- Тепловізійне обладнання
- Проектна лінійка
* Гарантія на камери 1-ої лінійки: камери EasyIP 1.0 Plus, mini WiFi камери, WiFi камери – 1 рік
** Гарантія на механіку (механізми, приводи тощо) – 1 рік
Гарантійне зобов'язання дає право Покупцю на гарантійне обслуговування протягом зазначеного терміну у випадках, якщо його працездатність порушується внаслідок заводського дефекту та Покупцем не порушені умови зберігання, транспортування, введення в експлуатацію та власне експлуатації виробу.
Як відбувається гарантійний ремонт та які терміни?
Гарантійне обслуговування здійснюється за наявності оригіналу заповненого гарантійного талона з печаткою фірми-продавця. Транспортування несправного виробу до сервісного центру відбувається за рахунок Покупця. Термін виконання гарантійного обслуговування залежить від складності ремонту, але не більше ніж 30 днів. У разі неможливості ремонту потужностями власного сервісного центру вироби відправляються на ремонт фірмі-виробнику. У такому разі Покупцеві надається у тимчасове користування обладнання з аналогічними характеристиками, яке він по закінченні ремонту зобов'язаний повернути. При цьому він несе повну відповідальність за довірений йому виріб. Якщо товар може бути відремонтований, він узгоджено з Покупцем може бути замінений на аналогічний. Для заміни товару у цьому випадку необхідно надати товар у повній комплектації,
Важливо: Виробник не несе гарантійних зобов'язань у таких випадках:
- Відсутності гарантійного талону чи акту виконаних робіт;
- Порушення споживачем пломб, серійних номерів виробника;
- відсутність повної комплектації виробу;
- Наявність механічних ушкоджень;
- Наявність усередині виробу сторонніх предметів, рідин, комах, бруду тощо;
- наявність втручань, при виконанні ремонтних робіт самостійно, або представниками інших фірм;
- Ушкодження, спричинені стихією, пожежею, побутовими факторами, зовнішнім впливом, випадковими зовнішніми факторами (викид напруги в електричній мережі вище за норму, гроза та ін.), а також порушенням правил встановлення або експлуатації виробу;
- відсутність захисного заземлення обладнання під час експлуатації;
- Пошкодження, спричинені використанням нестандартних витратних матеріалів, адаптерів та запчастин.